Ainulaadne meedialahendus ärikeskkondadele Mood Harmony

08.01.2020

Ainulaadne meedialahendus ärikeskkondadele Mood Harmony
Mood Media, maailma juhtiv äriruumi multimeedialahenduste pakkuja, on turule toonud ainulaadse brändikogemuse platvormi Mood Harmony, mis võimaldab äridel juhtida mugavalt kogu oma muusikat, sõnumiedastust ja digiekraane. Mood Media esindaja Baltikumis on CityTV.

Muusika, sõnumiedastus ja digitaalekraanid toimivad täielikus harmoonias – Mood Harmony on kõige innovatiivsem, mitmekülgsem ja töökindlam audiovisuaalne seade, mida juhitakse ühe lihtsasti kasutatava ja samas võimeka sisuhaldussüsteemiga.

 

Lõpmatud muusikavalikud

Rohkearvuliste programmeerimisvalikute seast saab luua enda brändi jaoks sobivaima heli. Harmony pakub sadu eelkujundatud programme kümnetes ja kümnetes eri žanrites. Võimalik on luua enda brändile muusikamiksid, vastavalt tujule või sisendlugudele. Võimalused on lõpmatud!

 

Lihtsasti hallatavad digiekraanid

Digitaalekraanidest ja menüütahvlitest videoseinte ja interaktiivsete puutetundlike ekraanideni – Harmony lihtsustab reklaamilahenduste haldamist. Olgu eesmärgiks reklaamida, informeerida, müüa või meelt lahutada, lihtsa sisuhaldusega ja eelkujundatud mallidega kõigiks vajadusteks pakub Mood Harmony imelisi tulemusi.

 

Brändi sõnumiedastus

Harmony võimaldab ühilda poesisene teavitus muusikaga, et luua täielikult bränditud audiokogemus. Kõneootejärjekorra teavitusega saab klientideni viia parimaid pakkumisi. Ükskõik, millised on sõnumiedastuse vajadused, Harmony teeb brändi häälest kliendikogemuse võimsa osa.

 

Suurem brändilojaalsus ja müüginumbrid

Seda, et sensoorne turundus ja tasemel ostukogemus on otseselt seotud äride edukusega, kinnitavad erinevad case studyd ja Mood Media 2019 globaalne uuring, mille kohaselt 90% klientidest üle maailma on arvamusel, et kui ostukohas või ärikeskkonnas on loodud heli, visuaalide ja lõhnaga nauditav atmosfäär, külastavad nad neid kohti taas palju tõenäolisemat.

 

Samuti näitavad uurimustulemused, et sensoorsed ostukogemused võivad käivet suurendada 10% võrra. Teadlik tegutsemine klientide tunnetusliku ostukogemuse uuele tasemele viimiseks on muutumas järjest olulisemaks.

 

Luues Mood Harmonyga klientidele parima audiovisuaalse kogemuse, on võimalik suurendada brändi lojaalsust ja kasvatada müüginumbreid. Nii lihtne see ongi.

 

Harmony ja selle lõputute võimalustega saab lähemalt tutvuda siin: www.moodmedia.ee/harmony.

 

City TV on maailma suurima ärikeskkondale mõeldud meedialaheduste arendaja Mood Media ametlik esindaja Baltikumis. Mood Media tegutseb 50 riigis ja pakub oma teenuseid rohkem kui 500 000 ärikliendile. Mood Meedia klientideks Baltimaades on Telia, Renault, Mango, Apranga, Superdry, V-Spa, Hestia Hotels, T-Grupp, Ibis hotell jpt.