Erilise kliendikogemuse loomine majutussektoris

27.11.2019

Erilise kliendikogemuse loomine majutussektoris
Ülemaailmselt on hotellisektori kliendikogemuse lahendused läbimas põhjapanevaid muutusi. Väljakutseks on üha teadlikumad ja nõudlikumad kliendid. Online reisibürood, jagamismajandus ja digitaliseerimine laiemalt on muutnud traditsionaalseid reisimise viise igaveseks.

Konkurentsivõime säilitamiseks ja kliendikogemuse uuele tasemele viimiseks peavad majutusasutused tänapäevaste arengutega kaasas käima. Sel eesmärgil tehakse muudatusi oma sisemises töökorralduses ja suhtluses klientidega, kasutades nutikaid kliendikogemuse tehnoloogiaid, millega saab ühtlasi kokku hoida hotelli tegevuskulusid ja suurendada müügitulu.

 

Eriline kliendikogemus on vahetu ja kõigi mugavustega

 

Edukad majutusasutused viivad klientideni vahetult info hotelli ja koostööpartnerite kõikvõimalike teenuste kohta, pakkudes kliendikogemust, millele külalised sooviksid oma aega (ja raha) kulutada. See on positiivse emotsiooni ja tunnetuse tekitamine, kus klient tunneb ennast hotellis nagu kodus ja tema eest hoolitsetakse hästi.

 

Digitaalsetel tehnoloogiatel on hotellinduses erilise kliendikogemuse pakkumisel suur tähtsus. Külalisele antakse võimalus mugavalt oma nutiseadmes teha valikuid väga paljude detailide osas, seda nii enne hotelli jõudmist kui hotellis.

 

Targalt valitud, innovaatilised tehnoloogilised lahendused võimaldavad majutusasutustel suhelda oma kliendiga otse ning olla vähem sõltuvad rahvusvahelistest teenuseplatvormidest, kellele tuleb loovutada osa oma käibest.

 

Kohaliku tunnetusega nutikad lahendused

 

Lihtsamad, kiiremad ja innovaatilised lahendused hotelli broneerida, sisse ja välja registreerida, võtmeta hotellituppa siseneda, ostelda, õhtusööki broneerida või tuppa tellida, valida sobivaid lisateenuseid, nautida hotellitoa telerist enda Netflixi, Apple TV, Spotify jm. meelelahutuskeskkondade sisu või enda nutiseadmest hotelli pakutavat meelelahutust – see kõik muudab kliendikogemuse nauditavaks ja mugavaks.

 

Kliendikogemuse tehnoloogiad annavad külalisele lisaks võimaluse tunda ennast kogukonna liikmena, soovitades talle parimat valikut kohalikest teenustest, restoranidest, meelelahutusest jne. Kliendirahuolu saavutamisel on kogukondliku tunnetuse tekitamine olulise tähtsusega.

 

Nutikate ja mugavate tehnoloogiliste lahenduste abil on külalistel võimalik oma kogemuse üle omada täielikku kontrolli ja muuta see täpselt endale sobivaks.

 

Tippklassi tehnoloogilised lahendused

 

Globaalselt kõige edukam kliendikogemuse tehnoloogiate täislahenduste pakkuja ja tõeline valdkonna suunanäitaja on innovatiivne Austria ettevõte at-visions GmbH, mis selle aasta oktoobris laienes Balti ja Põhjamaade turgudele.

 

Üle maailma enam kui 350 000 hotellituba teenindava ettevõtte klientide hulka kuuluvad IHG, Accor ja Marriot Bonvoy grupi hotellid, Kempinski, Hyatt, Wyndham (Ramada), Atlantis The Palm, Dubai (Kerzner Grupp), Ritz Paris jpt.

 

at-visions maailma tippklassi tehnoloogilised lahendused on suunatud klientide äriedule, olles ideaalne kombinatsioon innovatiivsest tehnoloogiast, digitaalsest turundusest ja valdkonna põhisest ulatuslikust know-how’st.

 

at-visions pakub kõiki kliendikogemuse tehnoloogiaid: spetsiaalselt hotellitubadele loodud meelelahutusplatvorm, digitaalsisu halduslahendused, majajuht, mobiilirakendused, WiFi ja võrgulahendused, audio- ja videoteenused ning IT-nõustamine.

 

Innovatiivsed lahendused, mis katavad kogu kliendi teekonda hotellitoa broneerimisest kuni naasmiseni, võimaldavad muuta kliendikogemuse tõeliselt eriliseks ja mugavaks, suurendades samal ajal hotellide müügitulu.

 

Kliendikogemuse lahendus ei asu vaid hotellitoa teleris. See on iga sisu, igal ekraanil

 

Kliendikogemuse tehnoloogiad, mobiilirakendused ja digitaalsisu halduslahendused pakuvad lõpmatult võimalusi digitaalseks turunduseks ja teenuste müügiks. Seda mitte vaid hotellitoa teleri kaudu, vaid kõikjal, kuhu külaline läheb, avalike ekraanide vahendusel ja muidugi külalise nutiseadmes.

 

at-visions digitaalsisu lahenduseks on digiekraanide võrgustik, mida juhitakse keskselt. Igat ekraani saab eraldi ja personaalselt kohandada kuvama just seda sõnumit, pakkumist, pildina, animeeritult või videona, mida hetkel soovitakse edastada. Sel moel on hotell koos kliendiga kogu tema külastuse ja teekonna vältel.

 

Hotelli haldussüsteemiga liidestatud at-visions tehnoloogilised lahendused muudavad hotelli juhtimise veelgi efektiivsemaks, võimaldades hotelli müügi- ja teeninduse osakondadel paremini mõista iga külalise soove ja eelistusi. Tulemuseks on parim teenus, kontrollitud kulud ja suurem tulu.

 

Tugevama sideme loomine hotelli ja külalise vahel

 

Kliendikogemuse tipptehnoloogiad võimaldavad luua tugevama sideme hotelli brändi, konkreetse hotelli ja tema külaliste vahel ning kohalike kogukondadega, kus hotell tegutseb.

 

Suurema hulga ’kokkupuutepunktide’ omamine mitte ainult ei tekita tugevamat sidet hotelli ja külaliste vahel, aga pakub lisaks väärtustlikku infot külaliste eelistuste kohta. at-visions lahendus on hotellide jaoks suurepärane täiendava müügi tegemise tööriist.

 

Selle asemel, et käsitleda hotelli kui 200 toaga hoonet, võiks seda näha kui 50 000 kliendiga ettevõtmist. Nagu mainitud, võimaldavad kliendikogemuste tehnoloogiad majutusasutustel suhelda oma külastajatega otse, ilma vahendajateta, olles nendega kogu külastuse ja teekonna vältel, broneerimisest kuni naasmiseni.

 

Reisimise viisid ja majutussektor tervikuna on viimastel aastatel teinud läbi põhjaliku muutuse. Edukad hotellid üle maailma liiguvad nende muutustega kaasa. Selleks, et pakkuda oma külalistele parimat võimalikku kogemust, on nende käsutuses tippklassi kliendikogemuse tehnoloogiad, mis samaaegselt võimaldavad suurendada hotellide müügitulu.

 

Kristjan Täht

at-visions Nordic tegevjuht